Kawan-kawan cikgu

Rabu, 13 Julai 2011

Huhu...

hari ini, 
aku mengajar pendidikan jasmani untuk kelas 3 mutiara,
agak sukar juga apabila kita terpaksa mengawal seramai 33 orang murid apabila mereka berada di padang.
huhuhuhu,,,
terpaksa mengamuk sekejap,
untuk mendapat rasa hormat daripada mereka...
itu cara terakhir dan tidak digalakkan untuk melakukannya.. :)
 kadang-kadang aku terpikir,
berapa lama aku mampu bertahan di dalam arena perguruan ini,
kerana minatku tidak sepenuhnya terhadap perguruan ini,
bagiku, 
bidang perguruan tidak mencabar minda dan fizikal,
dan hanya membuat perkara sama setiap hari,
aku sukakan cabaran, 
sukakan pekerjaan yang memerlukan kita berfikir, merancang strategi,
pekerjaan yang berisiko tinggi, 
barulah GEMPAK bagiku...
huhuhuhu...
dalam fikiranku sekarang,
hanyalah BOLA SEPAK,
tidak kira dalam pengurusan, kejurulatihan, kepegawaian mahupun kepengadilan.. :)
aku lebih cenderung ke arah arena ini..
insyAllah suatu hari nanti,
pasti aku menjadi
jurulatih bola sepak MALAYSIA...
Dato M. Izzul Imran..
hahahahahahaha.... :)

hahaha... sebab itu Perancis kalah dalam World Cup 2010.. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan